fbpx

Hjælp til selvhjælp

Ofte stillede spørgsmål om:

Fax

Kvaliteten er dårlig

Maskinen larmer

Papir trækker skævt

Papirstop

Print

Scan

Spytter rød gummi

 

 

Jeg kan ikke printe

  • Kontroller at printeren er installeret på din pc
  • Kontroller at pc'en er tilsluttet netværketog at kabler er sat korrekt i både printer og stikket i væggen
  • Kontroller at printeren er tilsluttet netværket og at kabler er sat korrekt i både printer og stikket i væggen
  • Er printeren tændt?

 

Hvis ovenstående ikke hjælper kan du bestille service her eller kontakt servicedesk på telefon 66 14 06 66

 

Tilbage til toppen

 

Jeg kan ikke scanne

  • Vær opmærksom på, at der kan gå lidt tid inden det scannede når frem. AFvent mindst 15 minutter.
  • Kontroller at der er forbindelse til internettet
  • Kontroller at printeren er tilsluttet netværket og at kabler er sat korrekt i både printer og stikket i væggen
  • Tjek "spam indbakken" i dit mailprogram og på mailserveren. Kontakt eventuelt din IT-ansvarlige for hjælp
  • Hvis der ikke fremkommer en fejlmeddelelse i desplayet på printeren, er det formentlig jeres server eller netværk der fejler. Kontakt da din IT-ansvarlige for hjælp.

 

Hvis ovenstående ikke hjælper kan du bestille service her eller kontakt servicedesk på telefon 66 14 06 66

 

Tilbage til toppen

 

Problemer med Fax

Tjek telefonforbindelse hos begge parter.

 

Hvis ovenstående ikke hjælper kan du bestille service her eller kontakt servicedesk på telefon 66 14 06 66

 

Tilbage til toppen

 


Papirstop

Åben låger i printeren og fjern papiret der sidder i klemme. Sikre dig, at alt papiret kommer med ud.

Hvis alt papiret er fjernet og maskinen stadig melder papirstop: Sluk maskinen helt i 3-5 minutter *

 

* For Xerox maskiner skal følges en bestemt rækkefølge:
Sluk først på den vandrette udvendige knap. Først herefter slukkes på hovedafbryderen bagved frontlågen.

 

Hvis ovenstående ikke hjælper kan du bestille service her eller kontakt servicedesk på telefon 66 14 06 66

 

Tilbage til toppen

 

 

Papir trækkes skævt eller krøller

Bestil service her eller kontakt servicedesk på telefon 66 14 06 66

 

Tilbage til toppen

 

Kvaliteten er dårlig

Manglende tryk på papir

Bestil tromle(r) og udskift disse når du modtager dem. Se vejledningen til din model for yderligere information.

 

Hvis ovenstående ikke hjælper kan du bestille service her eller kontakt servicedesk på telefon 66 14 06 66

 

Streg på kopi

Hvis du kun oplever streger på dine kopier (ikke på print) skal den lille smalle galsplade ved siden af den store scanningsglasplade renses grundigt.

 

Hvis ovenstående ikke hjælper kan du bestille service her eller kontakt servicedesk på telefon 66 14 06 66

 

Striber eller pletter på print

Bestil tromle(r) og udskift disse når du modtager dem. Se vejledningen til din model for yderligere information.

 

Hvis ovenstående ikke hjælper kan du bestille service her eller kontakt servicedesk på telefon 66 14 06 66

 

Svage farver på kopi og print

Maskinen skal kalibreres. Se vejledningen til din model for yderligere information.

 

Hvis ovenstående ikke hjælper kan du bestille service her eller kontakt servicedesk på telefon 66 14 06 66

 

Tilbage til toppen

 

 

Maskinen larmer

Sluk maskinen korrekt og lad den køle helt ned.

Hvis dette ikke virker skyldes det ofte, at wasteboksen skal udskiftes. Bestil en wasteboks og udskift så snart du modtager den.

 

Hvis ovenstående ikke hjælper kan du bestille service her eller kontakt servicedesk på telefon 66 14 06 66

 

Tilbage til toppen

 

Maskinen spytter rødt gummi

Maskinen må IKKE benyttes.

Fuseren skal udskiftes

Bestil service her eller kontakt servicedesk på telefon 66 14 06 66

 

Tilbage til toppen

 

 

 

Har du brug for en serviceaftale?

Bliv kontaktet af en af vores dygtige medarbejdere

Bliv ringet op

  • setting
  • phone