FAQ
Ofte stillede spørgsmål om:
Jeg kan ikke printe
- Kontroller at printeren er installeret på din pc
- Kontroller at pc'en er tilsluttet netværketog at kabler er sat korrekt i både printer og stikket i væggen
- Kontroller at printeren er tilsluttet netværket og at kabler er sat korrekt i både printer og stikket i væggen
- Er printeren tændt?
Hvis ovenstående ikke hjælper kan du bestille service her eller kontakt servicedesk på telefon 66 14 06 66
Jeg kan ikke scanne
- Vær opmærksom på, at der kan gå lidt tid inden det scannede når frem. AFvent mindst 15 minutter.
- Kontroller at der er forbindelse til internettet
- Kontroller at printeren er tilsluttet netværket og at kabler er sat korrekt i både printer og stikket i væggen
- Tjek "spam indbakken" i dit mailprogram og på mailserveren. Kontakt eventuelt din IT-ansvarlige for hjælp
- Hvis der ikke fremkommer en fejlmeddelelse i desplayet på printeren, er det formentlig jeres server eller netværk der fejler. Kontakt da din IT-ansvarlige for hjælp.
Hvis ovenstående ikke hjælper kan du bestille service her eller kontakt servicedesk på telefon 66 14 06 66
Problemer med Fax
Tjek telefonforbindelse hos begge parter.
Hvis ovenstående ikke hjælper kan du bestille service her eller kontakt servicedesk på telefon 66 14 06 66
Papirstop
Åben låger i printeren og fjern papiret der sidder i klemme. Sikre dig, at alt papiret kommer med ud.
Hvis alt papiret er fjernet og maskinen stadig melder papirstop: Sluk maskinen helt i 3-5 minutter *
* For Xerox maskiner skal følges en bestemt rækkefølge:
Sluk først på den vandrette udvendige knap. Først herefter slukkes på hovedafbryderen bagved frontlågen.
Hvis ovenstående ikke hjælper kan du bestille service her eller kontakt servicedesk på telefon 66 14 06 66
Papir trækkes skævt eller krøller
Bestil service her eller kontakt servicedesk på telefon 66 14 06 66
Kvaliteten er dårlig
Manglende tryk på papir
Bestil tromle(r) og udskift disse når du modtager dem. Se vejledningen til din model for yderligere information.
Hvis ovenstående ikke hjælper kan du bestille service her eller kontakt servicedesk på telefon 66 14 06 66
Streg på kopi
Hvis du kun oplever streger på dine kopier (ikke på print) skal den lille smalle galsplade ved siden af den store scanningsglasplade renses grundigt.
Hvis ovenstående ikke hjælper kan du bestille service her eller kontakt servicedesk på telefon 66 14 06 66
Striber eller pletter på print
Bestil tromle(r) og udskift disse når du modtager dem. Se vejledningen til din model for yderligere information.
Hvis ovenstående ikke hjælper kan du bestille service her eller kontakt servicedesk på telefon 66 14 06 66
Svage farver på kopi og print
Maskinen skal kalibreres. Se vejledningen til din model for yderligere information.
Hvis ovenstående ikke hjælper kan du bestille service her eller kontakt servicedesk på telefon 66 14 06 66
Maskinen larmer
Sluk maskinen korrekt og lad den køle helt ned.
Hvis dette ikke virker skyldes det ofte, at wasteboksen skal udskiftes. Bestil en wasteboks og udskift så snart du modtager den.
Hvis ovenstående ikke hjælper kan du bestille service her eller kontakt servicedesk på telefon 66 14 06 66
Maskinen spytter rødt gummi
Maskinen må IKKE benyttes.
Fuseren skal udskiftes
Bestil service her eller kontakt servicedesk på telefon 66 14 06 66
Har du brug for en serviceaftale?
Bliv kontaktet af en af vores dygtige medarbejdere
Bliv ringet op
Indtast dine kontaktinformationer, så ringer vi dig op.