fbpx

P. Christensen

Hvis printerne strejker, står værksteder og mekanikere stille. Derfor er service og en god relation vigtig i valget af samarbejdspartner.

- Jeg vil kunne stille krav

Digital Group har leveret kopimaskiner til den landsdækkende bilforhandler P. Christensen, og for IT chef, Jacob Burén, er der ingen tvivl om, hvad det vigtigste har været i valget.

- Det er et marked, hvor mange underbyder hinanden. Men jeg går ikke efter det billigste, for jeg vil være i stand til at stille krav. Det gør jeg løbende og har en god dialog, for jeg er sådan en type, der nok skal fortælle, både når jeg er glad, og hvis jeg er utilfreds.

P. Christensen har samarbejdet med Digital Group i 12 år, og Jacob Burén sætter pris på det ærlige forhold, han har til sin leverandør.

Finder altid en løsning

- Jeg er faktisk meget straight forward, og vi finder altid en løsning. Det er enormt vigtigt i sådan en relation, at man kan håndtere både godt og skidt, og når jeg ringer til kontoret med en udfordring eller et problem, så bliver jeg taget seriøst og lyttet til.

- Jeg er den eneste it-mand i en virksomhed med 380 medarbejdere, så der kan være pres på.

- Når vi har en central løsning, så er det et problem, hvis det går ned. Så har jeg værksteder og mekanikere, der står stille, fordi de ikke kan udskrive værkstedskort – og det koster penge.

- Så når der i aftalen står, at der er service inden for otte timer, så skal det overholdes – og det bliver det.

Ensartethed giver fordele

P. Christensen har nyligt udskiftet alle sine printere.
- Vi skulle have ensartethed. Øvelsen gik ud på, at jeg skulle kunne sende en toner rundt til alle uden problemer, så det skulle være præcis de samme maskiner alle steder, forklarer han.

P. Christensen har valgt Konica Minolta i modellerne 454 og 308.
Der er både scannere, kopimulighed og printere i alle maskiner, som er en opgradering fra tidligere.
- Ensartetheden giver mig nogle fordele driftsmæssigt, og det giver vores brugere nogle fordele i hverdagen, hvor de ikke skal rende så langt, hvis de skal scanne eller kopiere.

Håndterer alle situationer

- Det var ikke mig, der valgte Digital Group i sin tid. Men jeg valgte at fortsætte samarbejdet med dem, fordi mine krav bliver honoreret. Jeg har været rundt og spørge andre, men Digital Group har altid kunnet matche tilbuddet, så derfor bliver jeg.

- Digital Group kan håndtere de situationer, hvor jeg stresser ud. For mig handler det især om den langvarige relation og virksomhedens troværdighed. Jeg vil gerne tale med folk og mærke dem – ja, allerhelst se dem i øjnene.

 

Om P. Christensen A/S

P. Christensen blev etableret tilbage i 1924 og er Damarks ældste Mercedes-Benz forhandler. Desuden er P. Christensen også autoriseret Peugeot-forhandler og har afdelinger i Kolding, Rødekro, Padborg, Aarhus og hovedkontor i Odense.

I 2017 overtog P. Christensen A/S Henrik Larsen Biler A/S og Henrik Larsen Automobiler A/S. Med købet har P. Christensen udvidet sortimentet med mærkerne Citroën, Honda samt DS og etableret sig øst for Storebælt med bilhuse i Albertslund og på Østerbro. Med købet er P. Christensen landsdækkende og kan tilbyde kunderne fem af de stærkeste mærker på bilmarkedet.

Virksomheden forhandler både nye og brugte biler – og sortimentet tæller både varebiler, lastbiler og personbiler.

http://pchristensen.dk/

P. Christensen
P. Christensen
  • setting
  • phone