Micro Matic har samarbejdet med Digital Group for at implementere en effektiv follow-me-løsning, der opfylder virksomhedens behov for sikker print på tværs af landegrænser. "Digital Group har været meget imødekommende og lyttet til vores behov," siger Ole Flintholm Hertzum, IT Operations & Security Manager.
Micro Matic’s Erfaring med Digital Group
Ole Flintholm Hertzum, IT Operations & Security Manager hos Micro Matic, har givet en positiv vurdering af samarbejdet med Digital Group. Hans feedback understreger effektiviteten og værdien af de leverede løsninger og tjenester. Ifølge Ole Flintholm Hertzum har den grundige tilpasning af løsningerne og den gode service været afgørende for at imødekomme Micro Matic's specifikke behov og krav.
Effektiv Salgsproces og Demonstration
Ole Flintholm Hertzum er meget tilfreds med både salgsprocessen og produktdemonstrationen. Han fremhæver, at “Digital Group har været meget lydhøre og opmærksomme på vores behov og ønsker, hvilket har gjort det muligt for os at finde den helt rigtige løsning, hvor vi føler os trygge.” Han understreger også, at selvom det kan være udfordrende at demonstrere maskiner på grund af individuelle forskelle, var “enkeltheden af softwaren særdeles overbevisende. Ved at implementere MyQ på alle MFP’ere har vi sikret ensartet håndtering for brugerne i hele koncernen, uanset land, hvilket gør, at den underliggende hardware ikke længere er afgørende for brugerne.”
Sømløs Installation og Migration
Installationen og migrationen af follow-me softwaren blev beskrevet som “nem og smertefri.” Ole Flintholm Hertzum forklarer, at “fordi det var planlagt korrekt, var der ingen udfordringer. Digital Groups teknikere har været med på banen, men MyQ softwaren er nem, og derfor kan vi selv tilpasse efter vores behov uden at skulle kontakte Digital Group.”
Forbedret Brugertilfredshed
Efter implementeringen har Micro Matic set betydelige forbedringer i brugeroplevelsen. Ole Flintholm Hertzum rapporterer, at “vi var lidt bekymrede for, om brugerne ville acceptere Follow-me/MyQ, da det potentielt kunne medføre ventetid ved udskrifter. Det er blevet modtaget over alt forventning, da det har fjernet både fejlprint, men også muligheden for fejl, bl.a. ved scanning til egen mailboks. Brugerne vil ikke tilbage til den gamle måde at håndtere print og scan mv. uden MyQ.”
Positiv Samlet Oplevelse
Micro Matic’s samlede oplevelse med Digital Group har været overvejende positiv. Ole Flintholm Hertzum anerkender, at “vi har efterfølgende installeret løsningen i flere afdelinger i andre lande også.” Denne feedback understreger den værdi, som løsningerne og den leverede service tilfører deres forretning.
Om Micro Matic
Micro Matic, grundlagt i 1953, er en global leder inden for løsninger til drikkevareudskænkning. Virksomheden har udvidet sig internationalt og betjener nu kunder i over 20 lande med innovative produkter og teknologier.
Har du spørgsmål til emnet?
Bliv ringet op
Indtast dine kontaktinformationer, så ringer vi dig op.